مزایای سالم از Tulsi برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه

سه شنبه 22 بهمن 1392
ن : lafee

مزایای سالم از Tulsi برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه

مزایای سالم از Tulsi برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه

Tulsi ، و یا ریحان، گیاه رایج در کشورهای جنوب آسیا است . در اینجا، شما درک عمومی درباره مزایای آن را برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی داشته باشد.

درمان دیابت بر اساس این بررسی ، برگهای این گیاه با آنتی اکسیدان ها بسته بندی شده است که مسئول تولید اوژنول ، متیل اوژنول ، و غیره و این مواد با یکدیگر می توانید کار به منظور بهبود حساسیت به انسولین ، قند خون پایین و درمان دیابت موثر است.

فشار خون کنترل Tulsi یک منبع خوب از اوژنول ، که با بسیاری از توابع وقف ، به عنوان مثال، ضد باکتری است . علاوه بر این ، می تواند به کنترل فشار خون در محدوده معقول کمک کند. جویدن چند برگ از tulsi درهر روز معده خالی می تواند هر دو هر گونه بیماری های قلبی جلوگیری و محافظت می کند.

مبارزه با سنگ کلیهریحان می توان برای رفع کردن جریان خون قابل ملاحظه . علاوه بر این، آن را کمک می کند تا کاهش سطوح اسید اوریک در خون (که یکی از علل عمده از سنگ کلیه ) و بطور منظم احساس درد ناشی از سنگ کلیه . برای رسیدن به اثر بهتر درمان، ترکیبی از آب tulsi و عسل می تواند یک انتخاب خوب است.

درمان اختلالات سیستم تنفسی با توجه به خواص ضد حساسیت و ضد التهاب آن ، می تواند به جلوگیری از برخی اختلالات سیستم تنفسی از جمله سرما و سرفه کمک کند. به این ترتیب ، وضعیت بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی ممکن است تشدید شود .

حتی اگر این گیاه می تواند به افراد مبتلا به بیماری های کلیوی زیادی بهره مند شوند ، افراد مبتلا به پیشنهاد نیست که آن را کورکورانه ، به عنوان بیماری از فردی به فرد دیگر متفاوت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مزایای سالم از Tulsi برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.